Heb je zin in een leuke afstudeeropdracht bij een kennisgerichte ICT specialist?
Kijk eens welke opdrachten GTS-Online nog heeft open staan.
Heb je zin in een leuke afstudeeropdracht bij een kennisgerichte ICT specialist?
Kijk eens welke opdrachten GTS-Online nog heeft open staan.
Zover mogelijk automatiseren proces van toepassen updates. Hierin willen we meegenomen hebben het gebruik/kosten van Microsoft OMS vs. huidige WSUS/SCCM.
Eindresultaat: Optimaal update proces
Wat moet er allemaal gebeuren bij langdurig of permanent uitvallen van het primaire datacenter om alle diensten weer beschikbaar te kunnen stellen en tegen welke kosten kan de dienst uitwijk worden aangeboden aan klanten. Inclusief productselectie.
Eindresultaat: Advies productkeuze en kostprijsberekening dienst uitwijk
Maken van een plan (wellicht ook implementatie samen met onze engineers) voor de implementatie van IPv6 (naast IPv4).
Wat is er nodig om alle diensten beschikbaar te stellen over het IPv6 protocol.
Eindresultaat: Implementatieplan IPv6 en implementatie IPv6
Onderzoek naar het gebruik en de kosten van Microsoft Azure Application Proxy als oplossing voor het publiceren van Microsoft RDS Desktops en RemoteApps binnen een hybride multi-tenant platform.
Eindresultaat: Advies
Meer weten of je aanmelden voor een van deze opdrachten? Vul het formulier hiernaast in of stuur een bericht aan jobs@gtsonline.nl.
Publicatiedatum: 30-08-2017
0318 – 550 884
info@gtsonline.nl (sales)
support@gtsonline.nl (support)
Stel uw vraag in het onderstaande formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
We weten dat onze servers en data bij de specialisten van GTS-Online in goede handen zijn.
GTS-Online bracht onze ICT van verschillende eilandjes naar één centraal geheel.
GTS-Online helpt ons altijd weer complexe zaken zo aan te pakken dat de eindoplossing weer een duidelijk en begrijpelijk geheel wordt.
Wij hebben nu de zekerheid dat we altijd voldoende technische ondersteuning hebben.
Veel zorgen rondom onze IT-omgeving worden ons nu uit handen genomen.
De kosten voor IT zijn aanzienlijk afgenomen, zonder dat we aan kwaliteit hebben ingeleverd.
Support calls worden adequaat afgehandeld en het aantal calls is gehalveerd.
De kosten voor onze IT zijn overzichtelijk en bieden geen onverwachte verrassingen.
GTS-Online zoals wij hen zien: dichtbij de klant, inzicht in klantprocessen, professionals, flexibel.
Open communicatie en efficiënt werken aan de oplossing. Dat maakt GTS-Online onze beste kennis in ICT.
Wij ontvangen u met plezier of komen graag bij u op locatie.