Axell Claims in de cloud met Office 365

Organisatie in beeld: Axell Claims

Axell Claims faciliteert een online tool om eenvoudig letselschadeclaims in te kunnen dienen en is tevens een helpdesk voor vragen op letselschadegebied. Axell claims heeft het letselschadeclaimproces zoveel mogelijk geautomatiseerd om een efficiënte afwikkeling van de schadeclaim te bewerkstelligen. Door transparantie en betrokkenheid in het proces te integreren wordt een snel herstel en een soepele afhandeling van de claim mogelijk gemaakt en worden tijdrovende administratieve handelingen gereduceerd. Axell Claims maakt gebruik van geaccepteerde richtlijnen voor de berekening van de compensatie, welke in overeenstemming zijn met wettelijke normen en jurisprudentie. Deze oplossing geeft meer inzicht in de processen. IT is een belangrijk hulpmiddel hierin. Naast deze applicatie wordt cloudtechnologie ingezet voor communicatie. Axell Claims werkt met 15 man, op basis van zzp, dus een netwerkorganisatie. Zij werken via de cloud met 1 platform.

De uitdaging: Cloudtechnologie met Office 365.

Axell Claims wilde centraal in de cloud met office toepassing en communicatie. Daarnaast een veilige back-up en beheer van dossiers. Een goed en stabiel platform in de cloud.

Het resultaat:

‘Onze IT is betrouwbaarder geworden en dat is belangrijk omdat we zo afhankelijk zijn van IT. GTS-Online reageert heel snel op onze vragen. Ze beseffen goed dat de urgentie hoog is.’

Meer weten over cloud-managed werkplekken, cloudhosting, cloud storage of onze andere cloudservices?



Wilt u graag een afspraak maken? Dat kan!

Wij ontvangen u met plezier of komen graag bij u op locatie.

Heeft u een vraag?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op!



X