GTS-Online BV
Turbinestraat 3b
3903 LV Veenendaal
Tel.: 0318 – 550 884
E-mail: info@gtsonline.nl (sales)
E-mail: support@gtsonline.nl (support)
Verzoeken tot support kunnen gemeld worden per e-mail. Voor klanten met toegang tot een desktop beheerd door GTS-Online (via RDS, Citrix of DirectAccess) kan dit vanaf die werkplek ook door middel van het aanmelden van een Support Ticket op het Support Portal van GTS-Online.
Stel uw vraag in het onderstaande formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
We weten dat onze servers en data bij de specialisten van GTS-Online in goede handen zijn.
GTS-Online bracht onze ICT van verschillende eilandjes naar één centraal geheel.
GTS-Online helpt ons altijd weer complexe zaken zo aan te pakken dat de eindoplossing weer een duidelijk en begrijpelijk geheel wordt.
Wij hebben nu de zekerheid dat we altijd voldoende technische ondersteuning hebben.
Veel zorgen rondom onze IT-omgeving worden ons nu uit handen genomen.
De kosten voor IT zijn aanzienlijk afgenomen, zonder dat we aan kwaliteit hebben ingeleverd.
Support calls worden adequaat afgehandeld en het aantal calls is gehalveerd.
De kosten voor onze IT zijn overzichtelijk en bieden geen onverwachte verrassingen.
GTS-Online zoals wij hen zien: dichtbij de klant, inzicht in klantprocessen, professionals, flexibel.
Open communicatie en efficiënt werken aan de oplossing. Dat maakt GTS-Online onze beste kennis in ICT.
Wij ontvangen u met plezier of komen graag bij u op locatie.