Support

Helpdesk support

GTS-Online support medewerkersGTS-Online kan u op verschillende manieren ondersteunen bij het beheer van uw IT-omgeving.
De diverse niveaus van helpdesk support zijn vastgelegd in een SLA GTS-Online Helpdesk Diensten.

De laatste versie vindt u altijd op onze download-pagina.

Remote Support

In het verlengde van telefonische support kunnen onze engineers, indien wenselijk, remote support verlenen. Op deze wijze kunnen zij eventueel direct inloggen op uw systeem en zodanig zo snel en adequaat mogelijk ingaan op uw vragen of probleem. Zonder kostbare reistijd te verspillen.

On-site support

Op verzoek en na afspraak wordt door onze engineers on-site support verleend aan door onze geleverde producten of op door ons uitgevoerde werkzaamheden.

Support Portal

Verzoeken tot support kunnen gemeld worden per e-mail (support@gtsonline.nl) of door middel van het aanmelden van een Support Ticket op het Support Portal van GTS-Online.
Ieder verzoek tot support wordt geregistreerd in het Support Portal van GTS-Online en voorzien van een Ticketnummer.
Na registratie door de aanvrager van support kan deze op ieder gewenst moment de status en historie van zijn Support Tickets raadplegen.
De support afdeling van GTS-Online brengt de aanvrager per e-mail op de hoogte van iedere wijziging in de status van de Support Ticket.

Kosten

Per Support Ticket wordt de werkelijk bestede tijd in rekening gebracht tegen het op dat moment geldende uurtarief. Met een minimum van 0,5 uur per ticket. De tijd wordt per 15 minuten geregistreerd.

Lees hier de ervaringen van onze klanten.

Meer weten over cloudcomputing, cloudhosting, cloudservices of onze andere diensten?

Neem contact op

Wilt u graag een afspraak maken? Dat kan!

Wij ontvangen u met plezier of komen graag bij u op locatie.

Heeft u een vraag?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op!



X